Διαχείριση μιας άσκησης.
Μια ανάθεση άσκησης είναι πιο λίγο πιο σύνθετη από μια συνηθισμένη ανάθεση. Περιλαμβάνει τρία βήματα ή φάσεις. Αυτά είναι:
1. Οργανώστε την άσκηση. Η αποτίμηση της άσκησης που έχει ανατεθεί γίνεται ευκολότερα εάν είναι σπασμένη σε μικρότερα ΣΤΟΙΧΕΙΑ αξιολόγησης. Αυτό καθιστά τη βαθμολόγηση της άσκησης λιγότερο αυθαίρετη και δίνει στους σπουδαστές ένα πλαίσιο για να κάνουν την δικιά τους αξιολόγηση (δηλαδή σε ποια τμήματα της άσκησης να δώσουν μεγαλύτερη βαρύτητα). Ο διδάσκων έχει το ρόλο της οργάνωσης των στοιχείων αξιολόγησης δημιουργώντας έτσι μία καρτέλα βαθμολογίας. (Βλ. την σελίδα εκείνη για περισσότερες λεπτομέρειες.)
Με τα στοιχεία αξιολόγησης να έχουν οριστεί, ο διδάσκοντας θα πρέπει να υποβάλει ένα έγγραφο του Word ή σε HTML, στο οποίο να περιγράφει την άσκηση ή το έργο που πρέπει να γίνει από τους σπουδαστές. Το έγγραφο αυτό εμφανίζεται στους σπουδαστές στην δεύτερη φάση της άσκησης.
Οι διδάσκοντες μπορούν, αν το επιθυμούν, να ετοιμάσουν ένα set από παρόμοιες ασκήσεις, πάλι σε μορφή Word ή HTML και να τις "ανεβάσουν" στην ιστοσελίδα της άσκησης. Να δοθεί ιδιαίτερη προσοχή στο ότι αυτές οι ασκήσεις θα πρέπει να είναι σε παρόμοια μορφή με την άσκηση που έχει ανατεθεί στους σπουδαστές. Η υποβολή κομματιών παραδειγμάτων της εργασίας από τον διδάσκοντα είναι προαιρετική και για ορισμένες αναθέσεις μπορεί να μην είναι κατάλληλο να δοθούν.
2. Επιτρέψτε τις υποβολές και τις αξιολογήσεις των εργασιών των σπουδαστών. Οι εργασίες είναι τώρα στην διάθεση των σπουδαστών. Εάν ο διδάσκοντας έχει οργανώσει πολλαπλές ασκήσεις τότε ο κάθε σπουδαστής βλέπει διαφορετικές ασκήσεις, διαφορετικά όλοι οι σπουδαστές βλέπουν τις ίδιες ασκήσεις.
Προτού οι σπουδαστές μπορέσουν να υποβάλουν την δικιά τους άσκηση θα πρέπει να συμπληρώσουν την φόρμα αξιολόγησης. Όταν ολοκληρώσουν την αξιολόγηση τότε εμφανίζεται σε αυτούς η φόρμα "ανεβάσματος" της δικιάς τους εργασίας. Οι σπουδαστές μπορούν να αναθεωρήσουν την εργασία τους λαμβάνοντας υπόψη μόνο την δικιά τους αξιολόγηση.
Μόλις υποβληθεί η εργασία από ένα σπουδαστή ο διδάσκοντας μπορεί να αρχίσει την αξιολόγησή της. Η υπερσύνδεση "υποβολές σπουδαστών για αξιολόγηση" εμφανίζει μια σελίδα που παρουσιάζει εκείνες τις εργασίες που δεν έχουν αξιολογηθεί. Η παλαιότερη υποβολή είναι στην κορυφή της σελίδας. Η μορφή αξιολόγησης για κάθε μια από αυτές τις υποβολές είναι αρχικά βασισμένη στην αξιολόγηση του ιδίου σπουδαστή που έγραψε την εργασία. Ο διδάσκων μπορεί να αλλάξει αυτές τις αξιολογήσεις και να προσθέσει οποιαδήποτε σχόλια. Στο τέλος των δύο κουμπιών αφήστε το δάσκαλο να αποφασίσει εάν ο σπουδαστής μπορεί να υποβάλει εκ νέου την εργασία ή όχι.
Εάν ο διδάσκων έχει αποφασίσει να επιτρέπει στο σπουδαστή να υποβάλει εκ νέου την εργασία και έχει συμβεί αυτό, ο διδάσκων βλέπει την νέα εργασία. Σε αυτήν την περίπτωση η μορφή αξιολόγησης περιέχει την παλαιά αξιολόγηση του διδάσκοντα. Η ίδια επιλογή, υποβολή εκ νέου ή όχι, επιτρέπει στον διδάσκοντα να ελέγξει αυτόν τον κύκλο της εκ νέου υποβολής και της αξιολόγησης. Εάν οι σπουδαστές έχουν την άδεια να υποβάλουν τμήματα εργασιών στην άσκηση, ο διδάσκων θα πρέπει να αποφασίσει εάν οι τελικοί βαθμοί θα είναι βασισμένοι στο μέγιστο βαθμό του σπουδαστή ή στο μέσο βαθμό τους από το σύνολο των υποβολών. Αυτήν την επιλογή μπορεί να αλλάξει οποιαδήποτε στιγμή κατά τη διάρκεια της άσκησης με την ενημέρωση της σελίδας της Άσκησης, και τα αποτελέσματα αυτού εμφανίζονται αμέσως στη σελίδα βαθμολογίας.
Όταν η χρονική προθεσμία της ανάθεσης φτάσει, ένας σπουδαστής μπορεί να υποβάλει ή να υποβάλει εκ νέου την εργασία του. Η εργασία σημειώνεται με ένα σημαιάκι με την ονομασία "αργά". Η εργασία εμφανίζεται στον κατάλογο αξιολόγησης εργασιών, και ο διδάσκων μπορεί, εάν το θέλει, να αξιολογήσει την εργασία κανονικά. Στους διάφορους καταλόγους με κομμάτια της εργασίας η ημερομηνία υποβολής εμφανίζεται με χρώμα κόκκινο (και στον κατάλογο εργασιών να σημειωθεί το χρονικό διάστημα καθώς η υποβολή παρουσιάζεται επίσης με χρώμα κόκκινο). Εάν βαθμολογηθεί, ο βαθμός της εργασίας που υποβλήθηκε αργά (έκτος του χρονικού ορίου) παρουσιάζεται με κόκκινο και εντός παρενθέσεως. Τέτοιοι βαθμοί δεν χρησιμοποιούνται στον υπολογισμό των τελικών βαθμών και δεν καταμετρούνται στις σελίδες βαθμών. Ο διδάσκων μπορεί να καθαρίσει την σημαία "αργά" πηγαίνοντας στη σελίδα διαχείρισης και κάνοντας αριστερό κλικ με το ποντίκι στην κατάλληλη σύνδεση. Η εργασία αυτή θα χρησιμοποιηθεί έπειτα στον υπολογισμό του τελικού βαθμού.
3. Παρουσίαση της συνολικής βαθμολογίας και του πίνακα κατάταξης. Στην τελική αυτή φάση της άσκησης, οι σπουδαστές μπορούν να δουν τους "τελικούς" βαθμούς τους. Σε όλες τις φάσεις της άσκησης (εκτός από την πρώτη φάση), οι βαθμοί είναι διαθέσιμοι στους σπουδαστές, εντούτοις, μόνο "μέρος" της βαθμολογίας όπως υπολογίζεται ως εκείνη την στιγμή από τις διαθέσιμες αξιολογήσεις.
Σε αυτήν την τελική φάση, οι σπουδαστές δεν μπορούν να κάνουν περαιτέρω υποβολές. Στην πραγματικότητα η ανάθεση είναι κλειστή και ο διδάσκοντας έχει την επιλογή να δείξει παραδείγματα των καλύτερων κομματιών από τις εργασίες που υποβλήθηκαν...
Οι σπουδαστές (και ο διδάσκων) μπορούν επίσης να παρουσιαστούν "πίνακα βαθμολογίας" των σπουδαστών που υπέβαλαν εργασία. Αυτοί παρατίθενται κατά βαθμολογική σειρά, η κορυφαία υποβολή είναι πρώτη. Εδώ ο βαθμός που δίνεται στην υποβολή είναι από τον διδάσκοντα. Εάν ένας σπουδαστής υπέβαλε περισσότερες από ένα κομμάτια της εργασίας μόνο το καλύτερο κομμάτι της εργασίας τους παρουσιάζεται σε αυτόν τον πίνακα. Εάν ο αριθμός καταχωρήσεων στον πίνακα τεθεί στο μηδέν, τότε αυτός ο πίνακας δεν εμφανίζεται.
Ο βαθμός του σπουδαστή για την άσκηση είναι το άθροισμα της βαθμολογίας του βαθμού της (αρχικής) αξιολόγησής τους και του βαθμού από την υποβαλλόμενη άσκησή τους. Οι μέγιστες τιμές για τις βαθμολογίες ορίζονται κατά την δημιουργία της άσκησης. Ωστόσο, αυτές η μέγιστες τιμές μπορούν να αλλάξουν (με την ενημέρωση της σελίδας της άσκησης) οποιαδήποτε στιγμή κατά τη διάρκεια της άσκησης και οι βαθμοί που παρουσιάζονται και από τους σπουδαστές και από το διδάσκοντα απεικονίζουν πάντα τις τρέχουσες μέγιστες τιμές.
Σε οποιαδήποτε φάση της ανάθεσης ο διδάσκοντας μπορεί να πάει στη σελίδα "διαχείρισης". Απαριθμεί τόσο τις αξιολογήσεις των σπουδαστών (στην εργασίας τους) καθώς και τις υποβολές τους. Ο διδάσκων μπορεί να χρησιμοποιήσει αυτήν την σελίδα για να αξιολογήσει και να επαναξιολογήσει τις υποβολές, να αναβαθμολογήσει τις αξιολογήσεις, να διαγράψει υποβολές και αξιολογήσεις και γενικά να παρακολουθήσει την πρόοδο της ανάθεσης.
Ταξινόμηση όλων των αρχείων βοήθειας
Προβολή αυτής της βοήθειας στη γλώσσα: English